Обмін та повернення
Ви можете повернути або обміняти товар згідно Закону «Про захист прав споживачів»:
В яких випадках Ви можете це зробити, якщо товар:
- не відповідає Вашим очікуванням.
- не підходить Вам за розміром чи кольором.
- не відповідає фото чи опису на сайті.
- неналежної якості.
Зробити це можна протягом 14 днів після отримання товару Покупцем та за наступних умов:
- Товар не був вживаний, відсутні сліди використання – подряпини, плями, потертості і т.п.
- Товар укомплектований, має фабричну упаковку.
- Збережені ярлики та заводське маркування.
- Товар не втратив споживчі властивості та має товарний вигляд.
Обмін та повернення відбуваються за попередньою домовленістю з менеджером, а також за рахунок Покупця. Якщо повернення чи обмін обумовлені неналежною якістю товару, його невідповідністю з заявленими характеристиками на сайті - транспортні витрати покриває Продавець.
Товар неналежної якості можливо повернути протягом гарантійного терміну.
Для зв'язку з нами для повернення або обміну перейдіть за посиланням
Заява для повернення товару:
Заява заповнюється у довільній формі і повинна містити наступні дані: ПІБ платника, № та дата квитанції про оплату, причина повернення, інші данні, які є суттєвими.
Відправити товар для повернення треба Новою поштою, на відділення 343, м. Київ, на Євдокіменка Сергія Анатолійовича, номер телефону 0503466668.
Ознайомитись з Законом України "Про захист прав споживачів" можна за посиланням
Строки і способи повернення коштів:
У разі повернення товару кошти відправляють клієнту на катру або розрахунковий рахунок або віддають готівкою, після проходження процедури повернення та огляду товару. Заява розглядаєтьс протягом 14 робочих днів і протягом наступних 14 робочих днів компенсується вартість, або в разі відмови у поверненні товару, повертається товар.
У разі обміну товару протягом 10 робочих днів відправляємо узгоджений товар за доплату або повернення різниці за вартість товару.