Ви можете повернути або обміняти товар згідно Закону «Про захист прав споживачів»:

В яких випадках Ви можете це зробити, якщо товар:

  • не відповідає Вашим очікуванням.
  • не підходить Вам за розміром чи кольором. 
  • не відповідає фото чи опису на сайті.
  • неналежної якості.

Зробити це можна протягом 14 днів після отримання товару Покупцем та за наступних умов:

  • Товар не був вживаний, відсутні сліди використання – подряпини, плями, потертості і т.п.
  • Товар укомплектований, має фабричну упаковку.
  • Збережені ярлики та заводське маркування.
  •  Товар не втратив споживчі властивості та має товарний вигляд.

Обмін та повернення відбуваються за попередньою домовленістю з менеджером, а також за рахунок Покупця. Якщо повернення чи обмін обумовлені неналежною якістю товару, його невідповідністю з заявленими характеристиками на сайті -  транспортні витрати покриває Продавець.

Товар неналежної якості можливо повернути протягом гарантійного терміну.

Для зв'язку з нами для повернення або обміну перейдіть за посиланням

Заява для повернення товару: 

Заява заповнюється у довільній формі і повинна містити наступні дані: ПІБ платника, № та дата квитанції про оплату, причина повернення, інші данні, які є суттєвими.

Відправити товар для повернення треба Новою поштою, на відділення 343, м. Київ, на Євдокіменка Сергія Анатолійовича, номер телефону 0503466668.

Ознайомитись з Законом України "Про захист прав споживачів" можна за посиланням 

Строки і способи повернення коштів:

У разі повернення товару кошти відправляють клієнту на катру або розрахунковий рахунок або віддають готівкою, після проходження процедури повернення та огляду товару. Заява розглядаєтьс протягом 14 робочих днів і протягом наступних 14 робочих днів компенсується вартість, або в разі відмови у поверненні товару, повертається товар.

У разі обміну товару протягом 10 робочих днів відправляємо узгоджений товар за доплату або повернення різниці за вартість товару.